Regulamin

 Sklep osiemgwiazdek.pl prowadzony jest przez firmę

Junior Andrzej Kwapiński
ul. Eugeniusza Horbaczewskiego 4-6
54-130 Wrocław,
Numer NIP            8943000437
Numer REGON       021867100

Sklep internetowy, prowadzi sprzedaż wysyłkową towarów za pośrednictwem sieci Internet.

Ceny wszystkich towarów znajdujących się w sklepie podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. 

Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub faktura VAT.


Regulamin

1. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia

a) Po złożeniu zamówienia poprzez stronę www.osiemgwiazdek.pl system wygeneruje maila ze szczegółową informacją o zamówieniu.

b) Do końca następnego dnia roboczego sklep e-mailowo potwierdzi przyjęcie zamówienia do realizacji.

c) W przypadku kiedy zamówienie nie może zostać zrealizowane z powodu braku wybranego produktu na magazynie/wyczerpania asortymentu klient zostanie o tym poinformowany i będzie mógł zmienić zamówienie lub je anulować

2. Dostawa towaru

a) Dostawy realizowane są na terenie całego kraju za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL lub DPD.

b) Termin realizacji Państwa zamówienia przez sklep zazwyczaj nie przekracza 7 dni roboczych. W przypadku dłuższego czasu realizacji zamówienia klient zostanie o tym poinformowany drogą emailową lub telefoniczną.

c) W przypadku artykułów niedostępnych w chwili zamówienia przedstawiciel firmy skontaktuje się z Państwem celem uzgodnienia terminu dostawy

 

3. Koszt transportu i płatność

a) Koszty transportu pokrywa Zamawiający i zależą one od sposobu płatności (przelew bankowy, pobranie), wynoszą :

Przesyłka kurierska 13pln

Przesyłka kurierska za pobraniem 17pln


Koszty transportu wymienione wyżej dotyczą paczek wysyłanych na terenie Polski.

 

4. Towary i ich specyfikacje

a) Każdy zakupiony towar w naszym sklepie jest fabrycznie nowy.
b) Razem z przesyłką towaru dostarczane są: gwarancja, instrukcja obsługi (o ile produkt je posiada), paragon lub faktura VAT (wcześniej informując mailowo pracownika)

 

5. Zwroty

a) Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Klient będący Konsumentem, który zawarł za pośrednictwem Sklepu internetowego umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy, zawierające w szczególności informacje o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz o kosztach zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy, które ponosi Konsument, stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.

b) wszystkie zwroty należy wysyłać na adres:

JUNIOR DH ASTRA
Horbaczewskiego 4-6
54-130 Wrocław

c) Paczki za pobraniem nie będą odbierane!

d) Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument objął towar w posiadanie lub w którym wskazana przez Konsumenta osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie towaru. W przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument objął w posiadanie ostatnią z rzeczy, ostatnią partię lub część lub w którym wskazana przez Konsumenta osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy, ostatniej partii lub części.

e)  Konsument zobowiązany jest ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

 

6. Reklamacje

a) W chwili odbioru towaru Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia stanu przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub niezgodności, należy skontaktować się z naszym sklepem. Reklamacje z tego tytułu zostaną uwzględnione, jeśli w obecności spedytora zostanie spisany protokół reklamacyjny. Towary znajdujące się w ofercie sklepu internetowego juniornet są fabrycznie nowe i są objęte rękojmia na wady ukryte. Reklamacje z tytułu rękojmi są rozpatrywane zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. Do towarów objętych gwarancją producenta dołączona jest podstemplowana przez Sprzedającego karta gwarancyjna wraz z dowodem zakupu, które stanowią podstawę do reklamacji.

b) W celu złożenia reklamacji należy:

- zawiadomić sklep o zamiarze złożenia reklamacji przy pomocy poczty elektronicznej lub telefonicznie;

- dostarczyć reklamowany towar na adres wskazany przez sprzedawcę.

W przypadku uznania reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony na wolny od wad i ponownie dostarczony na koszt sprzedawcy.

 

7. Ochrona danych osobowych

1.Niezbędnym elementem procedury rejestracji, złożenia zamówienia towaru jest podanie przez Klienta jego danych osobowych, oznaczonych jako obligatoryjne oraz wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych podanych podczas rejestracji, składania zamówienia. Podanie danych osobowych oznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu rejestracji, złożenia zamówienia, ich realizacji oraz obsługi. Podanie danych osobowych nieoznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne.

 

2.Strona www wykorzystuje pliki typu cookies, czyli małe pliki tekstowo-numeryczne, które sązapisywane przez system teleinformatyczny w systemie teleinformatycznym Użytkownika (na komputerze, telefonie lub innym urządzeniu Użytkownika, z którego dokonano połączenia z Serwisem) podczas przeglądania Serwisu.

3.Pliki cookies zbierają dane dotyczące korzystania z ze strony www przez Użytkownika, a ich głównym celem jest ułatwienie Użytkownikowi korzystania z Serwisu, dostosowywanie stron Serwisu do potrzeb i oczekiwań danego Użytkownika (personalizacja podstron Serwisu).

sieć sklepówstacjonarne

KILKASETfotelików montowanych tygodniowo

profesjonalnedoradztwo

wysyłka w 24godziny z magazynu

minimum 2lata gwarancji

Newsletter

Bądź na bieżaco z naszymi nowościami i promocjami. Zostaw swój adres, abyśmy mogli przesyłać Ci najświeższe informacje. Dodatkowo od czasu do czasu prowadzone są akcje rabatowe.